piątek, 31 stycznia 2014

Ferie♥

Hej <33 Są ferie, jak już pisała pikaczu ♥ Cieszę się bardzo z tego powodu, bo jadę do babci i Kaśga też *.*. No i będzie superowo <33 Ale nwm jeszcze kiedy jadę, ale wiem, że na pewno pojadę. Pikaczu :@ Musiałaś -.-" Ok, ale do rzeczy xD Mam prośbę do cb pikaczu. Zrób jakąś ankietę bo cem zobaczyć czy ktuś odpowie. Wiecie, chce zobaczyć czy koś odwiedza tego bloga :/. Ta ankieta może być np. o tym czy blog się podoba. I prośba do was. Piszcie komy i piszcie też coś na chacie ja i Kaśga od razu dajemy moda albo bywalca. I teraz coś ważnego, wchodzę se na kotdj.pl (fajna strona xd), a tam mi się koci komunikat pojawia :O Przeczytajcie go bo to ważne dla kociego gangu :C Ach... nie mogę się doczekać bitwy na śnieżki z Kacprem i Kajtkiem (i) (moi bracia >.<). Musze iść *O* Bye bye xd

2 komentarze:

  1. Bwahah musiałam♥ nie zostawia się roboczych postów, nie zostawia się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak właściwie to wątpię w bitwe na śnieżki ;-; u mnie już prawie śniegu nie ma, jedyne co z niego zostało to błoto ;-; ale jak my skończymy ferie to śnieg na 100% spadniex-o

    OdpowiedzUsuń