poniedziałek, 20 stycznia 2014

Forum ._. + neonowy look *-*

Hej *-* Znalazłam na forum takie coś...
                                                                                                                                                                                                                            Jak widać to kolejny dziwny temat z forum... autorką jego jest 69 Pireye. To nie pierwszy jej "wybryk" xD. i teraz patrzcie :

Jak widać to ona. Ten temat ma tytuł " Temat dla dorosłych !!!!!!" i jak widać ona to inaczej zrozumiała... O tych tematach teraz już koniec xD
Pokaże wam mój neonowy look xd:
Nwm czy mi się udał i czy przypadł wam do gustu, ale mi tak xD Użyłam neonowych kolorów bo bardzo bardzo je lubię*-* Strój CHYBA jest dopasowany, ale tak na bank to nwm xdd. Jest też dość odważny no bo wiecie te żywe kolory, zielone włosy XD Jak chcesz to możesz kupić (choć wątpię, że ktuś to kupi).


Włosy: Bohemiad Braid 500 sc
Rzęsy: Thick Lashes 500 sc
Bluzka: Welcome tu Vegas 350 sc
Buty: Laced Snackers 450 sc 

Spodnie są z Design Studio no bo chciałam mieć je dwukolorowe xD. Kosztują one 50 sc. Tatuaże unikaty nie są tak ważne w tym stroju, więc się nie martwcie jak ich nie macie. Wyliczyłam, że całkowicie (nie licząc tatuażów i licząc spodnie z design studio) kosztuje on 1850 sc. Jakiejś kosmicznej ceny on nie ma xD. A teraz czas na kolory:


Czerwonymi ramkami zaznaczyłam kolory których użyłam ;3. Oczywiście można je zmienić *o*. Dobra to tyle ja lece bye bye *-*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz