piątek, 17 stycznia 2014

Nwm jaki dać tytuł xD

Elo ♥. Chce wam powiedzieć, że nie tylko ja będe pisać bloga *o*. Będzie go pisać ze mną moja kuzynka Kasia, która powiedziała mi o msp i to dzięki niej pisze tego bloga ( no bo przecież to blog o msp xD) (y). Na msp nazywa się Kasia@099. Jeszcze jedno, zrobiłam nagłówek, który niestety każdy se na msp w arcie może zrobić xD. Jaka ja nieprofesjonalna :O. No i dodałam fishy ^^ I wilczga ^^. Mam nadzieje, że się podobają *u*. Patrzcie na mój mistrzowski rysunek z painta:
                                                                                                                                                                                                                            Nie na darmo nazywają mnie mistrzynią painta B) XD. Tak naprawde mnie tak nie nazwają :c. Ale będą x-o. Jutro pokaże więcej moich rysunków xD
                                                    

                                                                                                                                        Papa xd 

PS napiszecie jakiś komentarz? xD
  

1 komentarz:

  1. No kiniuch to jasne że dzięki mnie D:a pamiętasz jak nalegałam:Właź na msp,zakładaj to konto! XD

    OdpowiedzUsuń