piątek, 17 stycznia 2014

Kaśga już jest XD

Czeeee to znowu ja xD. Teraz będę pisać na kolorowo jak Kaśga xD Kasi podoba się mój obrazek, a głównie to ten napis więc pokaże jak go zrobić XD.


1. Wchodzimy w OpenOffice.org czy jakoś tak xD. Jeśli tego nie mamy chyba da się to jakoś ściągnąć ale nwm na pewno bo miałam to od początku xD.

2.Klikamy na to A na tablicy xD


3.Kiedy już klikneliśmy wybieramy se napis *o* ja na przykład wybrałam ten:



4.Klikamy na ten napis i piszemy to co chcemy, a jak chcemy go powiększyć to też na niego klikamy i przeciągamy.

5. Gdy klikniemy na napis to pojawia nam się "taki pasek" w którym możemy zmienić kolor i inne.



6. Drugi kolor możemy zmienić klikając na napis i na ten pasek z kolorami.



Gdy zrobiliśmy wszystko tak jak chcemy mamy gotowy napis. Ja zrobiłam taki:

Podoba się? xD Dobra muszę już kończyć.







                                                                                                                                     Papasiu *o*

                                                                                                                               

2 komentarze:

  1. Dzięki michu powiem tacie żeby mi pobrał XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i raczej nie dodam tego chatu nigdzie nie majasnej instrukcji .__.

      Usuń