niedziela, 19 stycznia 2014

Rzadsze postyy :C

Hejooo xd
Na początku misieq nie ma za co (i).
Wczoraj tak się wkręciłam w różne strony z dodatkami że cały czas coś dodawałam >.<.Dużo rzeczy dodałam *-* są to:nowy nagłówek na prośbę miśga przeźroczysty,muzyczka,tego nie powiem po prostu kliknij prawy przycisk myszki :D,takie fajne znaczki (nutki i serca)spadające za kursorem,tło,skrzynkę ze sekretem XD (na samym dole bloga) i to chyba wszystko XD chyba nie przesadziłam,co?^^.
Ale ok,przejdźmy do rzeczy *-*.Jak pewnie wiecie(albo i nie)jutro poniedziałek a ja jak Kinga nie mam jeszcze ferii i muszę iść ;/.Posty chyba nie będą tak często ale to się zobaczy bo dosyć szybko piszę^^.
Muszę jeszcze zrobić lekcje i poćwiczyć przewroty w przód (-,- głupia ja nie umiem -,-)ale tak jak obiecałam spróbuję jeszcze dodać posta jak szybko zarabiać fame/%.To chyba wszystko co chcę wam powiedzieć ^^ byeeeee
PS.Kinga nie zapomnij zrobić komiksu jak pan kópcio zabija anonkę ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz