niedziela, 19 stycznia 2014

Fame+vipy+anonka+pan japko

Hejoo c;
Na prośbę Kingi dodaję trochę rzeczy związanych z msp c:.
Na początku za co można ile dostać fame?
Jest dużo takich rzeczy szczególnie gdy na msp zaszły takie zmiany,jednak ja nie dodałam wszystkich bo po prostu brakowało mi pomysłów c: to takie sposoby do zrobienia na 'forever alone'a 'xd(żeby nie żulić od innych moviestars (i)).Ale ok przejdźmy do rzeczy:
Danie komuś grafa-20 fame
Obejrzenie komuś filmu-ok.30 fame
Ocenienie filmu-200 fame
Kupienie ciuszka-ja za kupienie ciuszka za 50 sc dostałam 3 fame ale to chyba zależy od ceny
Za zmienienie ctr (Co teraz robisz?)też dostaje się fame ale tego akurat nie zmierzyłam
_________________________________________________________________________________
Teraz o postach typu 'vipy są wredne!'.
Ostatnio na forum trochę o tym ucichło ale wciąż można takie znaleźć.Dziś gdy przeglądałam sobie forum akurat na taki trafiłam i pomyślałam żeby napisać o tym posta.Tu macie fotkę tego posta:

Widać tu 'normalskę' (bez obrazy dla ms które nie mają  vipa sama go nie mam c:)która 'hejtuje' vipy a na dole vipy hejtujące ją.Ja zawsze pomijam takie posty bo jak dla mnie obie strony mają odrobinkę racji.
Najpierw o piszącej tego posta:niektóre vipy na prawdę są wredne itp.ale nie wszystkie więc wprawdzie nie ma sensu tworzyć takich postów bo wredne vipy na msp to pewnie tylko garstka moviestars.
A teraz o hejtujących ją:dziewczyna widać chciała pewnie wyrazić własne zdanie na temat tej garstki wrednych vipów.Czasami nawet autor posta o tym wspomina ale vipy lub byłe vipy i tak to hejtują...
_________________________________________________________________________________
Teraz o anonce: Ciągle siedziałam na forum i trafiłam na kolejny całkiem ciekawy post.Autorem jego jest jak wskazuje na to jego treść anonymouse.Tu macie screen tego posta:
Ok,dziwne o.O.Weszłam w profil tej dziewczyny i patrzcie co zobaczyłam:
Jak widać dziewczynie udało się 'odzyskać' konto,a jej wcześniejszy ctr to wpis anonki...Ona mogła zrobić sobie tylko żart ale co jeśli nie?o.OWeszłam w jej kg(księgę gości)ale tam nie było żadnych wpisów anonymouse...Ok,jeśli to na serio dzieło prawdziwej anonki to życzę tej lasce żeby pan kópcio pokonał tą anonkę!
_________________________________________________________________________________
Teraz o znanym wam już panie japko c:.Zrobiłam nowy odcinek ^^
Pan japko pokonał zuego kucyka którego imienia już nie pamiętam i zdobył żelki ^^
To już wszystko,bardzo się rozpisałam i gratuluję wszystkim którzy przeczytali to wszystko ^-^
Papaa!
EDIT:Najnowsze wieści moja najka wysłała mi posta little test!(i)
tu macie screeny:
Moja najka popisała trochę w jej księdze *-*
Jeszcze raz paa xd






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz