sobota, 18 stycznia 2014

rysunki z painta *o*

Czeee xd. Miałam wam pokazać moje rysunki z painta więc do dzieła xD :
                                                                              To jest Pan Kópcia xD. Nazwałam go tak bo to przecież kupa xD. Kiedy go stworzyłam coś mi powiedziało, że muszę zrobić komiksy z nim  roli głównej (y). No i zrobiłam xD Patrzcie:
    W tym chodzi o to, że Pan Siusiek nie lubił placków i niestety został zaaresztowany xD
  To polega na tym, że po prostu mają nowe rzeczy xD
 Tutaj wytatuowali sb nawzajem c :
Kópołaj do nich przyszedł *-*   
 

Dziewczyny czy ziemniaki? sami wybierzcie xD. To już koniec Pana Kópci ale pokaże jeszcze inny obrazek z painta xD
 Boje się jej : c Jeśli na yt nie widzieliście filmiku cupcakes to zobaczcie, a  będziecie wiedzieć o co chodzi :c
                                                                                 bye bye ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz