sobota, 18 stycznia 2014

Moje pieski ^^

To dzisiaj 3 post ;o. Nie moja wina, że tak lubie je pisać XD. Pokaże wam zdjęcia moich psów ♥.♥ :
                                                                                To jest Teddy ♥. Ma 2 lata, a w lutym 3 i jest przeprzeprzesłit. To rasa chow chow *o*♥.
                                                                                 To jest Clifford ♥. Ma 4 lata, a w czerwcu 5 i jest przeprzeprzesłit (XD). To rasa cocker spaniel *o*♥. Mam nadzieje, że moje psy się wam podobają xD. No to bye bye  *=*

6 komentarzy:

  1. Jeeeny, jakie słodkie, a zwłaszcza ten chow-chow... Kocham chow-chowyy :3

    Masz bardzo, ale to bardzo fajne i słodkie psieszki *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki *o*♥. Jesteś pierwszą osobą (oprócz Kasi xd) która dała komentarz xD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehhh też bym chciała mieć pieska ;c szczególnie coś w stylu boo♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Boo są takie słodkie♥ Moje ulubione rasy to chow-chow, shiba inu (pieseł XD) i boo *O*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wytyfy Kinguchu, wpisz sobie w google grafike ,,kaśga i kinga z msp xd" zjedź na sam dół i zobacz...skad ten kot?!o.O

    OdpowiedzUsuń