poniedziałek, 20 stycznia 2014

Impra *o*

Hejkaa!
Dziwne że Kinga jeszcze nic nie napisała ;o.
A więc ok,to ja napiszę posta xd.Na początku moje dzieła w paincie.Robiłam je  gdy nie było prądu (ale ja miałam naładowanego laptopa ^o^).W związku z tym nie miałam neta :C,no i zobaczcie co tam porobiłam gdy się nudziłam xd :
XD
Pioruny ^o^
Zrobiłam byka ;___;
Ok,teraz zdięcia z 'imprezy' *-*.
Otóż dawno,dawno temu,gdy tego bloga nie było udawałam z Kingą że goni nas slender.Jednak Kinga szybko musiała iść i dopiero teraz dokończyłyśmy tą historię ^^.Nie będę pisała co tam robiłyśmy,pewnie bym was zanudziła ^o^.Zresztą napiszcie w komach czy chcecie tą historię ^^.Jak tak dokańczałyśmy tą historię przyszła moja znajoma agata <.> i tak się zaczęło ^^ te zdięcia są gdy Kinga już poszła,z agatą zrobiłam małą sesję.Nie piszę już nic więcej,jestem chora i trochę zmęczona :CC.




Wykończona już pikaczu mówi papa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz