sobota, 1 lutego 2014

*O*

Hejoo!
Dziś weszłam sobie w chyba statystyki i odbiorcy i paczcie co znalazłam:
Z Niemczech mamy 11 wejść a ze Stanów 10 *O*
Dziękuję♥
Danke♥
Thanks♥
ok dla was to może nie tak dużo ale ludzie z innych krajów wchodzący na bloga to już coś *O*.Ok teraz o ankiecie.Jak widzicie po boku na prośbę miśqa dodałam ankietę czy podoba ci się nasz blog:B.Jeśli wchodzisz na tego bloga to proszę zagłosuj bo chcemy z Kingą zobaczyć czy komuś spodobał się nasz blog czy tylko 'weszłam/wszedłem  tu przez  przypadek, już z tąd wychodzę'. Teraz myślę nad daniem jakiegoś tutorialu może napiszecie w komentarzach na co chcecie?Ewentualnie na chacie c:. Aha, dodałam jeszcze zakładkę 'o nas' i prośba do Kingi: napisz tam coś o sobie:B. Na razie to wszystko paa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz