wtorek, 18 lutego 2014

Hot or Not #1 (looki) + błąd

Hej :3 Chętnych do Hot or Not nie było wcale :/ Ale Kaśka napisała mi, że jej look mogę ocenić ;3 Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi (przypominam, że wystarczy napisać w komie sw nick i nazwę looka, arta lub filmu, lub mi na msp nazwę looka, arta lub filmu), bo bardzo chcę pisać Hot or Not, a jak nikt się nie zgłosi nie będę mogła ;c Dobra nie piszę więcej tylko od razu dam screena tego looka *U*


Moim zdaniem wszystko do sb pasuje ;D Kasia fajnie połączyła te buty z tym strojem przez co wydaje się, że ma pazury ;D Kolory są fajne, wszystko po prostu jest fajnie ^-^ Oceniam 10/10 czyli Hot :d Aha i nie daję tak wysokiej oceny, bo Ją lubię nie moja wina, że wyszedł jej ten look *-* Ok, teraz pokaże wam błędy z msp:

Te kolczyki zjechały w dół! xD Teraz stare błędy, które wcześniej zapomniałam wam dać

Nie, Lady Zanetka   . (nwm ile ona ma spacji przed kropką >.<) nie mrugnęła miałam tag cały czas :<
 Dobra to już wszystko bye bye c ;
PS Pytajcie na asku c: Klik







2 komentarze:

  1. MI OCEŃ, MI, MI, MI, MI, MI, MI, MI, MI XDD
    Nazwa nicku na MSP: wiktoria709
    Nazwa looka: #15 BABKA *-* W DWÓCH ZNACZENIACH *-* TROLOLOLLOLO

    OdpowiedzUsuń