wtorek, 4 lutego 2014

Rybgi *.* + jak zrobić ładną twarz

Elo *.*. Chcę się pochwalić, że tata kupił mi akwarium ^o^. Oczywiście nie dla mnie XD. Tylko dla rybek, które już niedługo dostane♥. Mama mówi, że jutro pojedziemy do zoologicznego ryby obejrzeć *-*. I może kupimy ale nie jestem pewna. A teraz pokaże wam parę ładnych twarzy z msp c :. Okej, to zaczynamy xd

Twarz nie dla vip'a c :

To jest taka naturalna twarz, która mi się bardzo podoba c :. Całkowicie kosztuje 1100 sc, ale na obrazku pokazuje 500 sc, bo już mam te usta i nos. Aha i mam na sb sztuczne rzęsy za 500 sc z, którymi ta twarz wygląda ładniej, ale bez nich też jest ładna :D. A teraz pokaże, co wzięłam i kolory:

Cieni do oczu nie wzięłam, bo to miała być naturalna twarz :p. Te oczy z tych wszystkich oczu nie dla vipa są najładniejsze♥ (dla mnie). To teraz nos:

Teraz usta:

I jeszcze skóra:

Okej, teraz kolory:

Zielona ramka - kolor oczu, a czerwona - kolor ust :). A teraz inna twarz, dla vipa:

W tej twarzy zmieniłam tylko oczy i usta, bo moim zdaniem nosa zmieniać nie trzeba *-*. Skóry też nie, bo te dla vipa to są tylko kolorowe xD. A one są nie w moim stylu :D. Kosztuje 1200 sc.

Nosa nie będę pokazywać bo to ten sam co w pierwszym przykładzie. I skóry też nie.

A teraz kolory:

Zielona ramka - kolor oczu, a czerwona - kolor ust.



Mam nadzieje, że się podobają twarze stworzone prze zemnie *u*. Paaa 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz