czwartek, 20 lutego 2014

Looki do konkursu #2

Hej :3 Jak wiadomo, pokaże wam parę look'ów do konkursu, dla dziewczyn i chłopaka c: Zaczynamy! (jaki entuzjazm xD)

Nr. 1

Bluzka i fryzura, są dla vip, spódniczka nie dla vip, a buty za 2 diamonds. Wszystko do sb pasuje, przynajmniej dla mnie ;p Włosy mi się bardzo podobają♥ Kolory:

Czerwona ramka - kolor włosów
Zielona ramka - kolor butów i bluzki
Kolor, który nwm jag się nazywa - pasemka, spódniczka i buty

Nr. 2

Strój nie jest dla vip. Nwm, czy mi się udał :/ Buty nie są z tego konkursu. Czas na kolorki *U*

Czarna ramka - kolor butów, spódniczki, bluzki i czapki
Czerwona ramka - kolor fryzury
Różowa ramka - kolor butów, spódniczki i bluzki

Jestem zmęczona po ciężkim dniu w szkole (:c), ale specjalnie dla was nie położę się spać tylko dokończę post c: 

Nr. 1

Tylko buty są dla vip. Okej teraz kolory

Czarna ramka - kolor butów spodni i bluzki
Czerwona ramka - kolor butów i spodni

Sorki, że nie dałam koloru włosów ._. Numer 2 ma ten sam kolor to możecie zobaczyć. Sorki, że dla chłopaka daję tylko 1 look, ale jestem strasznie zmęczona :c Paa ^^











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz