niedziela, 23 lutego 2014

Nowy wygląd

Heja!
Jak pewnie już zauważyliście na blogu zaszły zmiany. Na prośbę Miśqa wszystko jest w pszczopszczołowych kolorkach :D. Trochę się z tym namęczyłam ale no, kocham robić takie rzeczy ^^.Jak widzicie zmieniłam: nagłówek (jutro go poprawię bo jest za mały), pyłek, mojego aska, dodałam aska Miśqa (musiała podać mi do niego hasło ale i tak nic tam  jej nie porobiłam c:)zmieniłam biedronkowy komunikat na pszczeli komunikat (nie było takiego jak ten biedronkowy i musiałam pomęczyć się na PiZap.com), grę srajtaśme :D, tło i strzałkę do góry ;). Jutro (kto wie czy nie za chwilę) zrobię czat bo kompletnie o  nim zapomniałam.JAk widzicie nawet piszę pod kolor, zresztą z ostatnim designem bloga też tak było c:.
_______________________________________________________________
BONUS
Przerobiłam na piZap.com jeszcze jedno zdięcie. Przyznam, to niezbyt mi wyszło, głównie przez jego jakość.
PRZED

PO
Ok, na dziś to wszystko, post był takim,,zastępczym" bo misieQ dziś nie napisał :).
Papaa!
~Pikaczu


Uhh, teraz tak będę się podpisywała bo strasznie spodobało mi się to zdięcie♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz