czwartek, 13 lutego 2014

Hager :O

Hejo xd
Wczoraj wieczorem gdy weszłam na msp napisała do mnie jakaś OL YEA BEYBE 69...Paczcie co napisała:
Ok, myślałam że to jakaś moja znajoma z innego konta zrobiła jakąś impreze czy coś więc weszłam. A tam czekało na mnie dziwne coś...kazała mi się położyć i...sami zobaczcie
o.O
W tym momencie coś się stało z internetem bo mnie wywaliło. Dziś przeszukałam jej profil i nic ciekawego tam nie było...
Taaa...a wiecie co jest najdziwniejsze?Moja najka, Natite miała dokładnie to samo!:O
Dziwne co nie?Ok, może jeszcze dziś napiszę posta o msp jeśli wydarzy się coś ciekawego c:
Papaa!
~Pikaczu

EDIT:głupia ja, zapomniałam coś dodać: gdy ta dziewczyna powiedziała żebym zdięła bluzkę i spodenki napisałam jej 'jeszcze czego o.O' ona napisała mi że moją najkę już załatwiła, teraz czas na mnie...

2 komentarze:

  1. Ona moją naj też... Zamęczała? O.o /Wika (ta z MSP, Kasia mnie skojarzy XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o.O dziwne...skąd ona znała tyle moich znajomych?

      Usuń