środa, 5 lutego 2014

Jak zarobić sc i fame?

Hey :33. Jak już wiecie Kasia nocuje u sw koleżanki. Więc nie będzie pisać :c. Ale ja będę pisać i postaram się pisać jak najwięcej postów ^-^. I teraz napiszę parę sposobów zarabiania fame i sc c ;. (ile razy napisałam pisać? XD)

Jak zarobić sc?

Kiedy ktoś obejrzy twoje filmy zarobisz 25 sc
Gdy obejrzysz komuś film zarobisz 10 sc
Za pieszczenie zwierzaków zarobisz 1, 2 lub 3 sc
Codziennie gdy kręcisz kołem możesz zarobić 5, 10, 20 lub 40 sc, a jeśli jesteś vip'em możesz zarobić 25, 50, 100 lub 200 sc

To są niektóre sposoby zarabiania sc c :.

Jak zarobić fame?

Gdy ktoś obejrzy ci film zarobisz 200 fame
Za obejrzenie filmu zarobisz 30 fame
Za ocenienie filmu zarobisz 200 fame
Jak coś kupisz otrzymujesz fame, nwm ile to chyba zależy od ceny
Za zmienienie ctr
Jeśli ktoś polubi twoje looki, artbooki

Wiem, że to nie są wszystkie sposoby ale wszystkich nie pamiętam xd. Bye bye *o*




2 komentarze:

  1. Ja już robiłam tutek jak zarobić fame XD ty kopiaczu ty:c

    OdpowiedzUsuń
  2. Wgl do koleżanki idę dopiero o 16:30*o* mam trochę czasu dla sb :3

    OdpowiedzUsuń