niedziela, 16 lutego 2014

Looki do konkursu #1

Hej ^.^
 Postanowiłam co tydzień robić minimum 2 looki (dla dziewczyn i dla chłopaków. Czasami będę robić więcej) do konkursu i je tu wstawiać C:. Za każdym razem, tytuł posta będzie taki sam jak teraz, tylko numerek inny. Dobra zaczynamy, od look'ów dla dziewczyn (dziewczyny mają pierwszeństwo xD):

Nr. 1

To jest najdroższy look, kosztuje 550 sc i 9 diamentów. Trzeba mieć vipa i diamonds. Ale jest nawet ładny *u*. Przynajmniej moim zdaniem c: A teraz kolory:


Zielona ramka - kolor sukienki, butów i opaski
Czerwona ramka - kolor sukienki, butów, opaski i pasemek
Niebieska ramka - kolor włosów

Użyłam różowego i białego. Moim zdaniem to idealne kolory do walentynkowych look'ów ♥

Nr. 2

                                                     

Nie jestem pewna czy ten look mi się udał. Buty są z innego konkursu, ale jakieś tam elementy mogą być i innego :D Całość kosztuje 1875 sc, i jest nie dla vip. Czas na kolory:

Żółta ramka - kolor włosów, sukienki i naszyjnika
Niebieska ramka - kolor butów, sukienki i naszyjnika

Tutaj, wzięłam czerwony i czarny. Czerwony to kolor miłości :D.

Nr. 3 




Ten look mi się najbardziej podoba *-* Ale jest dla vip :c Buty nie są z tego konkursu, ale pasują c: Look kosztuje 2125 sc. Kolory:

Niebieska ramka - kolor butów, naszyjnika, sukienki i tatuażu
Czarna ramka - kolor włosów
Żółta ramka - kolor sukienki, naszyjnika i "odrobiny" włosów

Teraz czas na looki dla chłopaków:

Nr.1


U chłopaków jest tylko jedna strona ubrań >_< Więc tu byłam zmuszona dać ubrania nie z konkursu :D (czyli spodnie i buty). Niezbyt umiem tworzyć looki dla chłopaków xD Całość kosztuje 1825 sc, a tylko góra jest dla vip. Więc, teraz kolory:

Niebieska ramka - kolor butów, spodni i bluzki
Czarna ramka - kolor butów, spodni i bluzki
Czerwona ramka - kolor włosów

Nr. 2 



Nwm czy mi wyszło :< Całość kosztuje 1850 sc i jest nie dla vip'a *o* Teraz kolory:




Czerwona ramka - napis na bluzce, spodnie i buty
Pomarańczowa ramka - bluzka, buty
Zielona ramka - włosy

Ogej, to wszystko *u* Bye bye *-*













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz