wtorek, 20 maja 2014

Stara nowość + twarze nie VIP

 Hej. ;3
Na początek stara nowość, których zapomniałam dodać na bloga. A oto ona

Nowy hotel dla zwierzaków. Jeszcze trochę i wszystkie stare, szare rzeczy będą kolorowe. Możecie zauważyć, że mam dużo zwierzaków. xd A teraz druga część posta, czyli twarze na msp. Już je kiedyś pokazywałam, ale teraz pokaże ich więcej. ;p I tym razem pokażę twarze nie dla vip'a, a w następnym poście dla.



Twarz nr 1

Oto pierwsza twarz. Sama ją miałam i to przez długi czas. ;d Jest ładna i naturalna. Bardzo mi się podoba. ;D <3 To rzeczy, których użyłam:





Skóra jest ostatnia na pierwszej stronie.

Kolory:

Czarna ramka - kolor ust
Czerwona ramka - kolor oczu
Fioletowa ramka - kolor cieni
Zielona ramka - równierz kolor cieni


Twarz nr 2

Tą twarz teraz mam. ;d Znaczy, mam chyba inny kolor oczu. xd Ta twarz nazywała się jakoś... tylko jak? ;o Nje pamiętam. ;c To chyba niemiecka twarz czy coś tam. x.x Jak wiecie to napiszcie w komie. xd Rzeczy, których użyłam:





Paleta kolorów

Nie dałam koloru oczu. I'm sorry x
Czarna ramka - kolor ust
Biała ramka - kolor cieni

To już wszystko w tym poście. Mam nadzieję, że się podobał w następnym pokażę twarze dla vip'ów. 
PAPAŚGI♥ *-*

~MisieQ :*













Bi

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz