poniedziałek, 19 maja 2014

Look ,,bez nazwy"

Heej!
Sorka że tak dawno nie pisałam...ale no...A zresztą, nie przedłużam, sorka, jestem zmęczona. xd


Oryginalna wersja:
Jakoś specjalnie mi się ten look nie spodobał. Jest dość stary, zrobiłam go jeszcze zanim zrobiłam sobie małą 'przerwę' od msp.

Użyte ubrania:

♥Bohemian Braid fryzura, 500 starcoins
♥Love Glasses dodatek, 300 starcoins
♥Sneakylicious buty, 500 starcoins
♥Old Glory Jeans spodnie, 500 starcoins
♥Spring Raincoat bluza, 400 starcoins

Inne wersje kolorystyczne:

Nr. 2

Taka delikatna, miętowa.


Nr. 3

Także delikatna, tym razem różowa.

Paleta kolorów:
Limonkową ramką zaznaczyłam wersję nr. 1
Niebieską wersję nr. 2
A różową nr. 3


Look kosztuje 2200 sc, czyli trochę drożej niż zwykle. Teraz tak sobie myślę, że lepsza byłaby miętowa wersja od tej zielonej, no ale trudno. xD Na dziś kończę,papaaaa!


Ps. Nowy obrazek. Jeszcze nad nimi pracuję, później zobaczymy czy ten zostanie. ;D
EDIT: Właśnie stuknęło nam 4000 wejść! Dziwię się, że do tylu dotrwaliście, zwłaszcza że robimy tak wielkie przerwy w wstawianiu postów. :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz