czwartek, 1 maja 2014

Sesja w artbooku XD

Hejoo!
Wczoraj zrobiłam małą sesję zdjęciową w artbooku. XDD
Ciągnę Kiniucha za włosy XDD
Kinguch przyleciał na swoim statku kosmicznym (dmuchanym) i mi tu lewituje .____.


Babeczka też zaczęła lewitować i jej nie możemy dosięgnąć!
Bałwanek! <3
Haha! A Kinguch nie umiał weeeeejść!
- Przecena w pieronce!Musimy zatańczyć!
Miałyśmy się przelecieć (jak to zabrzmiało....) nad domkami a Kinguch wyskoczył z kosmosem ;_; No i teraz nie umie polecieć na dół x.x
Tak ogólnie, te wszystkie tła już u mnie były, nie kupiłam ich o.O ale przyznam że są super. :D
I mały gratisik z pizapa:
Pikacz jezd bogady.
Zaraz jadę na grilla do babci...podobno Kinguch będzie ^o^
Papapapa!
EDIT: Jest tylko wuja i brat Kingi :c

2 komentarze:

  1. Nie było mnie, bo nikt mnie nie powiadomił o wyjeździe ;----; Mam statek kosmiczny xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PFFFFF XDDD BYŁ GRILL, I GRALIŚMY W JETIEGO *O* XDD

      Usuń