środa, 21 maja 2014

Info + twarze Vip

Hej!
Tak jak pisałam w poprzednim poście, dziś napiszę posta o twarzach. Ale najpierw takie info. ;p Jutro jadę na wycieczkę, która trwa do 18. Więc możliwe, że nie będzie posta. Myślę, że jeden dzień bez posta wytrzymacie, skoro wytrzymywaliście (chyba xd) dłużej. :d Dobra, no to zaczynamy posta! ^^

Twarz nr 1

\

Kiedyś bardzo chciałam mieć tą twarz. ;D Te usta są śliczne, zresztą tak samo jak nos z piegami. ;3 Rzeczy (czy może części ciała .-.), których użyłam:








Skóra jest ostatnia w pierwszym rzędzie. Palety nie będę pokazywać macie te kolory w poprzednim poście. *-* XD

Twarz nr 2

Ta twarz jest taka mroczna. *.* Podoba mi się. xD


Nie dam rzeczy, których użyłam i palety, bo jestem zmęczona. D; Ale chyba znajdziecie te rzeczy? xD Macie jeszcze jedną twarz i idę. :c

Jak już mówiłam - jestem zmęczona. ;c Więc idę już. 


PAPAŚGI♥*-*

~MisieQ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz