niedziela, 18 maja 2014

Mint Delight - Look :D

Hej :3 Dzisiaj chciałabym Wam pokazać nowego look'a, którego zrobiłam. Jeszcze go nie kupiłam, ale planuję. xd Bez zbędnego przedłużania, pokaże look'a:

Looka nazwałam "Mint Delight" co oznacza "Miętowa Rozkosz". Wiem dziwna nazwa, ale nje umiem wymyślać nazw. <.> Najdłużej szukałam sukienki i butów. Chciałam wziąć sukienkę, bo prawie nigdy ich nie używam (na msp, oczywiście xd). ;p Nie wiedziałam jakie buty wziąć, ale znalazłam te i pomyślałam, że ich użyje. ;D Look kosztuje 2000 sc, czyli tak... średnio? Jest on nie dla vip'a. 

Paleta


Czarna ramka -  kolor włosów
Czerwona ramka - kolor pasemek, tego dziwnego czegoś na głowie xd, "kawałka" sukienki, podeszew (nie wiem jak to napisać O.o Gdy piszę "podeszw" podkreśla mi to o.o) i paznokci
Niebieska ramka - kolor kokardy, góry i doły sukienki (mam nadzieje, że mnie zrozumiecie... ;o;) i tych takich bandażów od butów? ;o

TJAA... NJE UMIEM SIĘ WYSŁOWIĆ PO POLSKU XDD

Druga wersja kolorystyczna
oczka nie w tą strone... sorki xd

Ta wersja jest taka spokojna. ♥ Muszę się zastanowić którą wersje kolorystyczną kupić. :D


Paleta drugiej wersji kolorystycznej

wszystkie kolory są obok siebie o.o

Nie będę tego opisywać. Chyba będziecie wiedzieć co gdzie jest? 



Trzecia wersja kolorystyczna

Nie była bym sobą gdybym nie dała kolorowych włosów. ^-^ Ta wersja może się nie każdemu podobać, ale mi się podoba.

Paleta


Tego też nie będę opisywać.



To już chyba wszystko w tym poście. Look'a można kupować (wiem, że nikt nie kupi ;p), na msp jestem kinga26@N, jakby ktoś jeszcze nie wiedział. xd Mam nadzieję, że post się wam podobał. Do następnego posta :* ♥


PAPAŚGI♥ *-*

~MisieQ



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz