piątek, 9 maja 2014

Pretty Spring - Nowy koneq.

Hej :3 Dzisiejszy post będzie o konkursie. Sorki, że tak dawno nie pisałam.
Nowy koneq nazywa się Pretty Spring co oznacza Piękna Wiosna. :D Oto jak wygląda motyw:


Moim zdaniem jest śliczny, taki wiosenny. :D Tylko, że mi podoba się każdy motyw. xd Teraz zobaczmy ubrania. C:




3 strony dla dziewczyn. Jakoś pięknych ubrań nie ma, ale kilka jest całkiem, całkiem. ;3

Jak zwykle, tylko jedna strona dla chłopaków. :/ Teraz czas na rzeczy. ^-^

Tylko jedna strona, ale rzeczy są całkiem fajne. :> I oczywiście animki :D


Emmm... Czy to aby na pewno do tego konka? :O Wygląda to tak raczej "magicznie", a nie wiosennie. xd

To mi się podoba. ;d MS (Movie Star) wącha kwiatka *O*

MS trzyma bukiecik *O* Też fajna animka. :D



Ta animka jest dla vip'ów. MS leży se na kwiatkach *O*

Kolejna fajna animka. :3 Ale dla vip'ów. :P To chyba wszystkie animki. xd Jak coś przeoczyłam to sorki. xd Czas na tła! *U*

Jest tylko jedno tło. Myślałam, że znowu będą 2 tła, jedno dla vip, a drugie dla zwykłych użytkowników, prawie takie same tylko trochę inne kolory. xd 

Okej, to wszystko w tym poście, postaram się napisać jutro nowy. 

PAPAŚGI ♥

~MisieQ ^^









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz