czwartek, 1 stycznia 2015

Top 5: Grudzień

Witam, witam w 2015 roku!

Nadszedł czas na nasze kolejne top 5! Właśnie, jako że zbyt wielu postów na miesiąc nie piszemy, top 10 zmieniam na top 5.  A jako że w grudniu nie było też żadnych zdjęć z simsów, w tym poście zagoszczą tylko nasze rysunki i jeden gifek. No więc zaczynamy! >.<

#1st

Tak, musiałam. >.< Ale nasza Dziewiąta, a szczególnie krojąca tort z panem Nijishima-san zasługuje na pierwsze miejsce. 

#2nd
Rysunek MiśQa z babeczką. Zdjęcie mówi wszystko... 

#3rd
Znowu rysunek MiśQa, tym razem Yuno. >.<

#4th
Znowu rysunek autorstwa MiśQa, znowu Yuno, ale teraz prosto ze ściany! *=*

#5th
No i na ostatnim miejscu mój rysunek, a dlaczego na ostatnim? Zdjęcie przedstawia moją podłogę a rysunek nie jest pokolorowany >.<

No i doszliśmy do końca top 5 z grudnia, mam nadzieję, że notka wam się spodobała, a ja wracam do przygotowywania tej z simsami. 

A więc żegnam Was i życzę wielu marzeń spełnionych w tym roku!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz