piątek, 9 stycznia 2015

Nowe dodatki!

Ohayou!

Mam dla was dobre wieści. Przed chwilą dostałam od Kingi wiadomość, że pożyczyła od koleżanki aż 3 dodatki do simsów! Mamy wspólnego Origina, więc będziemy je miały razem. Dziś na nasze konto doszły ,,Zwierzaki", ,,Nie z Tego Świata" oraz ,,Cztery Pory Roku"! Teraz sama nie wiem, od czego mam zacząć! Więc pytam się Was: Simkę z jakiego dodatki chcielibyście zobaczyć najpierw? Laurę, Kathy ze Skoku w Przyszłość czy może nową simkę? Dajcie znać w komentarzu! 
Ja was już żegnam i idę wypróbować nowe dodatki! 
Na koniec wstawiam mój rysunek, więcej ich dodam na moim koncie na moviestarplanet.pl, które nazywa się Kasia@099. 
Do zobaczenia! 

5 komentarzy:

  1. Simka z nie z tego świata musi Być. XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja radzę na razie przestać dawać skriny z "przygodami" Laury. xd Najlepiej simkę Kathy ze skoku w przyszłość lub jakąś nową. ;w; I tak btw. to może nie rób nowej simki do czterech pór roku, tylko użyj do tego Rebeki. :D
    ~MisieQ z anonima, hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w planach użyć Rebeki, ale jej pies się zbugował w basenie i stworzyłam nową. Mnie też troszkę znudziła Laura, więc następny post będzie albo o Kathy, albo o czarownicy Lucy. :p

      Usuń
    2. Jej ;3 biedny pies XDD

      Usuń