niedziela, 28 grudnia 2014

Rysunki i inne badziewia ;-;

Cześć!

Nie mam czasu wstawiać gif'ów itp., ale chyba przeżyjecie XDD
Na początku spóźnione życzenia:

Życzę Wam miłych świąt i nowego roku!

Ok, przynajmniej je napisałam przed 2015. ^^"
Wiem, niezbyt się postarałam, i napisałam mało, ale lepsze to niż bardzo popularne u mnie w szkole "naj". ;-;

Może bez przedłużania, pokaże moje rysunki. Od razu mówię, że nie są za ładne, niektóre są już dosyć stare. 
Jakość jest okropna, ale cóż xdd



Tak, to miała być Yuno z Mirai Nikki.
Miałam w pokoju tapete, a rodzice i tak chcieli ją zerwać i pomalować pokój, więc narysowałam ją. xd
Nie umiem rysować po ścianach, wiem. ;p
Pokolorowana też nie jest, ale jak widać na włosach nie wyszło zbyt kolorowanie, więc nie chciałam do reszty popsuć.


Tym razem na kartce, Mei Misaki z another'a.
Jak widać jest jeszcze nie skończona. Jestem z niej zadowolona, mimo, że włosy mi nie wyszły. ;p
Jest to jedna z moich ulubionych postaci z anime, głównie przez jej tajemniczy wygląd i charakter. ;3


Kolejna Yuno, ale ta na kartce, prawie w całości pokolorowana, no bo skóra. ;p
Nie jest zła, ale piękna też nie. Można powiedzieć, że jest ok. ;d


Mój faworyt z tych wszystkich. ;3 
jak widać po dacie, rysowałam go wczoraj.
Wiem, że też nie jest jakiś cudny, ale mi się podoba.
Jak na moje umiejętności (jeżeli tak to można nazwać) jest ładny.

Okej, to już tyle, post nie był za długi, ale już późno. ;p

No to pa!

~misieq
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz