czwartek, 25 grudnia 2014

Wesołych świąt!

Witam!

Wybaczcie, że życzeń nie było wczoraj lub wcześniej, planowałam zamieścić je w poście, którego aktualnie szykuję, ale nie zdążyłam go dokończyć. A więc składam wam troszkę spóźnione, świąteczne życzenia, których zresztą nie umiem układać. T^T

Zdrowia, szczęścia, wielu wspaniałych prezentów,
wesołego czasu spędzonego z rodziną oraz
mnóstwa pozytywnych niespodzianek w nowym roku! ^-^

Mówiłam? Mówiłam, że nie umiem składać życzeń, ale nie chcę, abyście myśleli że was zaniedbujemy. ^^" A tak właściwie, co dostaliście pod choinkę? Ja dodatek do The Sims 3 ,,Skok w Przyszłość", więc mam kolejny temat do pisania postów, czyli w sumie już trzeci... drugi pojawi się niedługo, po nim pierwszy (nie pytajcie, dlaczego tak pogmatwane...T^T) a trzeci, czyli skok w przyszłość po nich.
MisieQ przez jakiś czas nie będzie pisał żadnych postów, ponieważ ma karę na używanie internetów.  Zapewne też zauważyliście już, że na blogu panują zmiany, które kontynuowane będą jak wróci MisieQ. Zdradzę wam, że planuję zmienić szablon, ale czy MisieQ się zgodzi jeszcze nie wiem.
To już raczej koniec posta, kolejnego spodziewajcie się (mam nadzieję) niedługo.

Papaa!

PS. Mały gratisek, a mianowicie mój rysunek! >.< Przepraszam za jakość, zdjęcie robione telefonem...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz