wtorek, 16 grudnia 2014

Obrzućcie mnie ziemniakami.


Hejo! 

Z góry przepraszam za moją długą nieobecność, jednak komputer poszedł do naprawy, mam (a raczej nie ja) nowy, jednak brat nie pozwala instalować mi jakichkolwiek gier... 

Uważa po prostu, że komputer będzie się zacinał i nawet się popsuje. 

Mam nadzieję, że pikacz będzie częściej pisać o grach, na razie musicie zadowolić się postami tego typu ode mnie. 
Tak właściwie to tylko pokażę kilka obrazków, pewnie to nudne, ale trudno ;-;



Niedawno obejrzałam anime "Kaichou wa maid-sama" więc może kilka obrazków? B)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Bezmózgie trio *-* Uwielbiam ich xdd


Uszy kota... Pjengne :3


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hehe dokończę jutro XDD 

Pikacz Pikacz Pikacz Pikacz Pikacz  nie publikuj ;-;*

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Serio, pikacz, serio? XDD


*le pjengna wiadomość, którą zostawiłam dla pikacz  

Ok, teraz może coś z Mirai Nikki? :3


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ten moment... XDD  




Gif :P
Ja też tak pokroje ciasto na swoim ślubie T^T



Yuno :3 



DENSUJEMY

Idź sobie pikacz. T^T


Dżunko Enoszima ^w^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A tak btw. to zaczełam oglądać anime "another". ;w; Na początku trochę mnie nudziła ale po pierwszej śmierci się rozkręciła. :d


No musiałam. XDDD
NAJLEPSZY MOMENT EWER


Okej, taki krótki post pisałam klika dni, miszcz świata normalnie. ;-;
papa! ;3


To jest lepsze niż "zmodyfikowane" XDD

~MisieQ





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz