środa, 3 grudnia 2014

Top 5: Listopad

Ohayou!

Jak pewnie się domyślacie z tytułu, postanowiłam na koniec miesiąca (lub początek nowego) publikować post z najlepszymi zdjęciami z danego miesiąca. Zwykle zdjęć będzie ok. 10, ale tym razem w listopadzie napisałyśmy tylko jedną notkę, więc screenów będzie 5. Dodawać będę zdjęcia z moich postów i postów MiśQa (jeśli jakiś napisze >.<). Może nawet powstanie zakładka, w której będę umieszczała potem wszystkie zdjęcia z top miesiąca. :3 I cóż tu jeszcze napisać, właściwie już wszystko napisałam. Zabieram się do wrzucania zdjęć.

#1st

Cóż, musiałam na pierwsze miejsce dodać to. W końcu nasza nowa rodzinka była główną atrakcją tego miesiąca! >.<

#2nd
I jak tu nie dać czegoś tak pięknego?! 

#3rd
Pan domu, zasługuje na jakieś miejsce.


#4th
Pierwsza ofiara... Ale nie ostatnia!

#5th
Pamiętny zamek, kiedy to ciągle pytałyśmy się wujka google ale nic nie rozumiałyśmy...


I cóż, doszliśmy do końca top 5 listopada. Mam nadzieję, że spodobał wam się mój pomysł. Oczywiście dalej przyjmuję pomysły na notki, bo chciałabym jakieś urozmaicenie wśród samych zdjęć. Co powiedzielibyście na jakieś tymczasowe zdjęcia z minecrafta? Pobrałam na laptopa, bo chciałam trochę się pobawić z stworkami z moda Mo' creatures. Dawałabym częściej zdjęcia z Minecrafta, ale zwykle gram na komputerze, a tam chyba nie ma painta i robienie screenów się komplikuje. A więc dajcie znać, czy top 5 wam się spodobało i podsuńcie mi jakieś pomysły na notki! >.<

Papaa!


PS. Miłośnikom anime polecam filmik na youtube ,,anime 404". Nieźle się przy nim uśmiałam x3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz