niedziela, 20 kwietnia 2014

Stare bazgroły!

Hejka!
Na początku wszystkim życzę wesołej Wielkanocy!:3
Ach te kurczaki ;o;
XD
Jestem na jajku!<3
Magia Pizapa!XD
I paczcie, co znalazłam w grafice:
Pan Śmietanka i LJay *O* (ostatnio mam fazę na youtuberów grających w minecrafta xD)
Nawet pamiętam odcinek, w którym była taka scena. xD
Ale ok, powracając do tematu posta dodam stare rysunki z doodle rysowane z Miśgiem. :D

Zasada prosta: Ty rysujesz jedną cześć, ja drugą!
Moja lewa cześć, Miśga prawa xD
Wut?Bycie graczem jest dobre xD
Rodzina parówków XD
Moja rodzina!*-* + kuzyn Pichu :3
I rodzina Miśga! :3
ABSTRAKCJA cena:pierdylion milionów angielskich złotych.
Gifcio!To już z Wiką XD
Ok, to wszystko, za chwilę jadę do babci, MisieQ też będzie. :D I postaram się zrobić jakiegoś looka. ;3
Papaaa!
~Pikacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz