środa, 23 kwietnia 2014

Look ,,Spring bows"

Hejka!
Teraz posty nie będą tak często się pojawiać, wybaczcie. Ale postaram się pisać posty, nawet jeśli nie będą o msp. ;D Ale nie przedłużając, look który nazwałam Spring bows, w tłumaczeniu wiosenne kokardy (o tak, nie umiem wymyślać nazw, ._. nawet nie wiem, czy nazwa jest poprawna, bo  oczywiście z google tłumacza XD). Look prezentuje się tak:
Myślę, że jest nawet ładny, ale sami oceńcie. :3 Look jest dosyć drogi, ale chyba warto? Trzeba też pamiętać, że w design studio zrobimy takie same spodenki za 50 star coins, więc mamy już 1700 star coins. :3 Użyłam do tego następujących rzeczy:
Skyline High, buty-500 star coins
Fast 'n' Fancy, fryzura-600 star coins
Headband, dodatek (opaska)-250 star coins
K-Girl shorts, spodnie-450 star coins/50 star coins (zrobione w ds)
Sparkly Bow, bluzka-400 star coins
Pokazałam je w pierwotnych kolorach, żeby łatwiej było je znaleźć. ;3
Ale ok, czas na kolejne wersje kolorystyczne!

Wersja 2, różowo-zielona:

Ta wersja wydaje mi się bardziej lekka, to chyba przez ten róż. *.*


Wersja 3,czerwono-żółta:
Tej wersji natomiast czerwień nadaje ostrości. *_*


Z wersji kolorystycznych to wszystko, wybaczcie, że tylko 2 dodatkowe, na 3 nie miałam pomysłu. c:
Teraz czas na paletę kolorów:
Fioletową ramką oznaczyłam kolory wersji nr. 1.
Czerwoną oznaczyłam wersję 2.
A niebieską wersję 3.
Dobra, na dziś to wszystko, paaa!:3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz