poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Mały powrót...

Hejka!
Na początku, sorka że tak dawno nie było żadnych postów, ale ostatnio nie wchodzę na msp. Oczywiście mam nadzieję, że doczytaliście poprzednią notkę?Wiecie, na samym dole, pod obrazkiem, napisałam ,,PS. Prima Aprilis!". ;D Kinga też dosyć dawno nie pisała, ale na msp po prostu prawie nic się nie dzieje. Niedługo być może zrobię jakiś nowy look i dam jego opis. :D Poza tym, ostatnio zaczęłam grać w simsy 3, Kinga mi je zgrała, ale z nimi są same problemy, dziś pobierałam z tsr (the sims resource) obiekty i ubrania, chciałam wejść sobie na simsy i sprawdzić czy się zgrały a tymczasem ubrań nie ma a wyskakuje mi komunikat że cośtam coś tam jakieś problemy są. x.x Ale ok, nie będę się wam wyżalała, jeszcze muszę się nauczyć na kartkówkę z matmy i niemca...
Zrobiłam gifa, pierwszy raz z filmiku na you tube :D
Tym razem gif zwykły, z picasion.com. Gifcio paczałkowy! ^-^
Dobra, wiem że post krótki ale z matmy na prawdę nic nie umiem a mama tłumaczyła mi to chyba 3 godziny...
Ok, papaaaa!

2 komentarze:

  1. Może lepiej sb zainstaluj simsy na kompie, mi na laptopie też nie działały :P aha, a jag chcesz zainstalować coś z ts4 to musisz najpierw ta rzecz ściągnąć potem kliknąć na to ściągnięte cus i i pojawi ci siem tagie coś xd i to się laduje i laduje a jag się naladuje to kliknij ok potem wlazisz na cus (zapomniałam jaag się nazywa :/) gdy klikniesz na simsy to się pojawia... To chyba startowe coś xd i wejdź w pobrane i chyba się domyslisz c: kurczaki :c zapomniałam dodać ze cały czas musisz mieć włączony ten startowy coś xddddd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma większości polskich znakow i chyba bl. Ort. Ale pisze z fona :/

    OdpowiedzUsuń