sobota, 19 kwietnia 2014

Przepraszam, przepraszam i jeszcze raz przepraszam! + Easter chicken - look.

Hej! :3 Bardzo was przepraszam za moją długą nieobecność. :c Nie miałam o czym pisać, w ogóle nawet nie było mnie na msp. Jeszcze raz przepraszam. Jak widzicie mam dla was looka. :3 Taki tam wielkanocny look. ^^ Nazywa się on "Easter chicken", co oznacza wielkanocny kurczak. :D Wiem, wiem głupia nazwa. XDD A oto on:

Moim zdaniem jest on dość ładny. C: I do tego nie drogi - kosztuje tylko 1450 sc! Na obrazku widać, że kosztuje on więcej, ale takie same spodnie możemy zrobić DS za 50 sc. C: Gdy zobaczyłam tą bluzkę to wiedziałam, że zrobię looka. Na początku znajdował się na niej pingwin, ale zmieniłam kolory i wyszedł kurczak. *O*


Teraz inne wersje kolorystyczne:

Łoj, moviestar pacza nie w tą stronę D:

Nie wiem czy mi to wyszło... Jakoś nie umiem robić dopasowanych kolorystycznie look'ów. xd Jak widać kurczak jest biały. :P

Różowo-czarna wersja♥Mi się ta podoba. :D
te paczadła mnie wkurzają ;-;

Kolorowych włosów nie mogło zabraknąć. *.* Ta wersja też mi się podoba.♥

Teraz coś czego nie chcę mi się robić, czyli pokazanie palety kolorów:

To chyba wszystkie kolory. XD Jak coś pominęłam to sorki, ale i tak nikomu się to nie przyda xD

Jeśli chcecie zakupić ten look, to proszę bardzo pozwalam :D To by było wszystko. ^^ 

        Bye bye ^^

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz