sobota, 20 września 2014

Zdjęcia z simsów

Hejoo!
Postanowiłam, że nie będę pisała o braku postów, powrocie itd. Takie posty są nudne, i przecież wiadomo, jeśli powrócę będą posty, jak ich nie będzie, to przez jakiś czas. 
Niedawno moja koleżanka pożyczyła mi dodatek ,,Rajska Wyspa" a nie wiem, czy wiecie, ale mam z Miśqiem wspólnego origina (to ona kupiła simsy) więc ona też ma ten dodatek. Teraz bardzo długo gram w simsy, strasznie mnie to wciąga. Dziś zameldowałam moją simkę na 2 dni w kurorcie, który chyba nazywał się ,,Słoneczne Piaski" albo coś w tym stylu, nie jestem pewna. Kurort strasznie mi się spodobał, i ostatecznie Laura (bo tak nazwałam moją simkę) spędziła tam 3 dni. Podczas pobytu w Słonecznych Piaskach zabawiłam się też trochę z robieniem zdjęć na Tab'ie, więc zdjęć będzie dosyć dużo. ;P

Ogólny rzut okiem na kurort. :D

Zdjęcie nieba. Bo czemu nie?
Tu już widok na albo sąsiednią wysepkę, albo na po prostu jeziorko.
Tu wprawdzie teksturki się nie załadowały, ale czemu nie wrzucić?
I wreszcie, przedstawiam wam Laurę. ^^
Tu dam wam małą seryjkę zdjęć zrobionych podczas zabawy w wodospadzie. ^-^





Sok ananasowy. *-*
I wzium! Zjeżdżalnia! :D
Tu wersja z panem, który wtargnął nagle na screena. Ale ubranie cool... XD
Tutaj zdjęcie nocą. Fajnie wygląda mgła z nieodkrytej wyspy. 
Pianki! :[) (nowa, dziwna wersja ' :D'
Zawody we wstrzymywaniu oddechu. Laura prawie za każdym razem wygrywała. :o
Widok na pomnik :3
I jacuzzi. Pani obok Laury miała ,,bardzo wiele wspólnego" z Laurą... Mimo wszystko na razie podziękowałam romansowaniu. ^^"
Patrzcie, jak słodko myślą o sobie nawzajem, podczas gdy Laura wtapia się w jacuzzi. ♥
No i serduszka... XD
Podczas gdy pani blondynka opowiadała Laurze o boksie, ta była zajęta sprawdzaniem czy aby na pewno nie rozpuściły jej się stopy.
Tu jacuzzi w nocy. Efekt świateł strasznie mi się podoba. :D
Zdjęć palm i morza nigdy za wiele...
I znowu bąbelki...
A tu basenik
Jak już pisałam, nigdy za wiele!
NIGDY
-Mam pomysł! Podczas zjeżdżania będę udawała faraona!
Tu w barze. Trochę rozczarowało mnie to, że do wybrania był tylko jeden drink. ;/

I jacuzzi w dzień. Nie widać już światełek, tak jak w nocy. :c
-Jaakie mam ładne stopyyyy. Jaaaakie łaaadnee...
Pisałam już, że prawie zawsze wygrywała? XD


I skaczemy! XD
  

Tego kurortu już koniec.
W następnym Laura zatrzymała się podczas robienia okazji. Tylko jedno zdjęcie, ale tam nie było zbytnio co fotografować. Jedno powiem: nie polecam zbyt tego kurortu, jedzenie dają zepsute.
Teksturki  nie załadowane...
  

Ok, to teraz zabawa we własnym domku. c:
Nie jestem pewna, jaka to temperatura, ale podejrzewam że chłodna. Ewentualnie gorąca. :D
Ok, chyba jednak to była chłodna. ^^"
Oj, tu nie było zbyt pięknie...szczególnie, gdy Laura zaczęła się palić... Jakie to szczęście, gdy masz w ogrodzie basen...
Nurkowanie z rurką. :D
Jedzenie na wannie... To było gdy zaczęłam grać, Laura chciała jak najszybciej wskoczyć do morza i nawet nie chciało mi się urządzać domu. *-*
Mój jedyny screen z podwody. Chwila, gdy Laura prosi o syrenie wodorosty...
Chwila, gdy je je, dostaje nudności, i wpada na to, że trytonowi Salty'emu Seaworthowi nie można już ufać...
  



To już wszystko, koniec posta. Wiem, dosyć długi, ale należy się wam po takich przerwach. ^^"


Papaaa!

PS.
Zapomniałam o tym, że ostatnio znalazłam fajnego gifa. Łapaj Kinguch! XDD


3 komentarze:

  1. Ja mam własny kurort który ma juz piec gwiazdek. :D Syreną juz też zostałam *o* dziengi za gifa <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoczko :D Ja można powiedzieć, że nie mam praktycznie nic, ale to właśnie przez Salty'ego. Prawie cały czas gdy grałam poświęcałam jemu i zostaniu syreną. XD

      Usuń
  2. 44 year-old Structural Engineer Murry Cameli, hailing from Fort Saskatchewan enjoys watching movies like It's a Wonderful Life and Bodybuilding. Took a trip to Madara Rider and drives a Ferrari 250 GT LWB California Competizione Spider. przydatne strony

    OdpowiedzUsuń