piątek, 26 września 2014

Hehehe Mich nje pishe. + Simsy *-*

Hejo xd Tak, raczyłam coś napisać. Dam Wam screeny z simsów, opiszę je i spadam ;w;  Jak pewnie wiecie mam razem z pikaczem dodatek Rajską Wyspę ^O^ Czas na screeny:



Zrobiłam to wcześniej, jak nie byłam jeszcze syreną ale i tak to wstawie. :P




W tym momencie gra mi się ściełą ;w;


Jak mówiłąm gra mi się ścieła...


Mam fioletowy ogonek ;w; Potem i tak zmieniłam 50 razy.


Jemy wodorosty *O*


Omnomnomnom

Ogonek zmieniony c; Skarby!!!!


Super, w moim kurorcie biorą ślub geje c';


Jakie to słodkie ^^"

Czy Sophie (chyba nie napisałam wzceśniej jej imienia XDD) da radę przejść wszystkie ścieżki ognia? >z oddali<  NIE.




Przeszła! I się nie podpaliła (y)

Idziemy...


I znowu się nie podpaliła ;O; (Za pierwszym razem w kurorcie się podpaliła XD)


A teraz ostatnia ścieżka - najtrudniejsza! 

A teraz pytanie do Was. Podpaliła się, czy nie? 

Ciekawe czy ktoś zgadnie. ;w;







Moja simka to faraon, oł je.

hehe.


płyniemy do skałki *-*



Spełniło jej się coś xdd



A i jak pewnie zauważyliście zmieniłam jej kolor ogonu. xd


 

Task naprawdę nwm po co robiłam jej zdjęcie z bliska xd

Jeszcze bliżej xdd


DŻAKUZJI!

NUSZGA ;W;






I się kręci! *O*





Łódka ;w;


Okej, to już chyba wszystko. Mam nadzieję, że post się spodobał, a ja idę jeść pierogi. xD

BAJ BAJ


~MisieQ


EDIT: Nowe logo ;3 Mam nadzieję, że się podoba xdd





























1 komentarz:

  1. Ja myślę, że Sophie podzieliła los Laury i też się podpaliła. ;o; XD

    OdpowiedzUsuń