środa, 5 marca 2014

Nowości + obojniaki XDD

Hej :3 Na msp pojawiły się nowości :D Fajnie, mam o czym napisać posta B)

Gdy logowałam się na msp przypadkowo źle napisałam hasło *O* Ale ten bonnie nie pojawia się tylko wtedy. 

Jestę na kópce więc nie paczajtać na mój piękny wygląd ♥ Teraz można do sklepu zaprosić znaj :d Nwm, czy komuś się to przyda ale ok xd Jest jeszcze nowy "przełącznik" strony xd

XD

Jesteśmy w sklepie *U* 




Tu już samemu C: tak wygląda nasz koszyk :d Żeby dodać do l.ż. ciuchy, wystarczy nacisnąć na to w lewym dolnym rogu xD

Gdy klikniemy na to w czerwonej pętelce...

Pojawią nam się konki C: Ciekawa jestem tylko, czemu dali tylko te nowsze konki? :C Rozumiem, nie musieli dawać tych co były na starym msp, ale chociaż te które były rok temu.

Okej, to już wszystko o nowościach. Teraz pokażę wam coś dziwnego...

OBOJNIAKI! XOXOXOXO  Pokażę wam kilka obojniaków XD nie wszystkie ale parę c: Kópa ma go w znaj XDD


Haha xd 69tacolubi69 taka zaczepista nazwa XD

Zastanawia mnie to bo czender :O

Hehe XD No, nwm jak to zrobili :O Może to jakiś błąd? No, ale zastanawia mnie cuś o.e Jeśli by to był błąd to czemu akurat padło na osoby z takimi nazwami O.o 

bo czenderek - jak widać obojniaki często piszą "BO CZENDER" więc to dziwne o.e
69TaCoLubi69 - zboczona nazwa xD A nwm czemu ale obojniaki mi się zboczone wydają xd
amberandmartyna - nwm co jest w tej nazwie takiego jak w tamtych. Chyba nic xd
panienkazokienka1 - jak widać po kolorze profilu - to chłopak. Więc nwm czy taka se zwyczajna osoba chciała dziewczęcą nazwę dla chłopaka :d

Bardzo ciekawa jestem jak to zrobili *=* Bye bye XD





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz