środa, 5 marca 2014

Instrukcja:Jak mieć siebie jako partnera?

Uwaga!Na to nie wpadłam ja, wzięłam to z artbooka moviestar Drewniany.Proszę abyście weszli na jego arta i dali love it :3. Z góry przepraszam za kopiowanie!
Heja :3
W dzisiejszym poście pokażę wam jak mieć siebie jako partnera na msp. Dobrze,zaczynamy!  Musimy mieć dwa konta,siebie i jakieś dodatkowe,byle jakie. Na swoim koncie zapraszamy dodatkowe do bycia parą.Klikamy na swoją moviestar (ciągle na swoim koncie). 
Teraz musimy przyjąć zaproszenie na innym koncie.Właśnie po tym na naszym koncie (tutaj lagoona089) pod ikonką domek pojawi nam się jeszcze jeden przycisk. Patrzcie jak wygląda:
Klikamy na niego
Pokaże nam się komunikat,oczywiście klikamy tak
Teraz na msp wchodzi nasza moviestar!(sorry za to ,,kiniuch xD" tak se to napisałam XD)

Ta daa!A teraz co się dzieje na naszym profilu?
JAk widać,jesteśmy sobie parą!:33
Uwaga!Nie wiadomo jeszcze jak zerwać,więc zastanówcie się zanim to zrobicie!
Teraz patrzcie co się z tego robi:

Kiedy napiszemy coś do siebie od nas samych w ,,drugim wcieleniu xd" pojawia się taka sama wiadomość, a gdy coś piszemy na górze pokazuje się ikonka pisania ;D
Ok,to wszystko o tym, teraz onowym sklepie :3
Byłam sobie z wiktoria209 na zakupach, trochę tez byłam z Kingą xd macie zdięcia:
Tak się dzieje jeśli nasz znajomy się rozbierze XD

A tak jeśli zaprosimy na zakupy naszą drugą połówkę, czyli nas samych XD
To już z Wiką xd (mój super strój XDD)
A to się pokazuje jeśli my jesteśmy goli XDD
BONUSSSS
Nowy rekord we flappy bird :33
To wszystko,papaaa!






2 komentarze: