piątek, 14 marca 2014

Kratki odwołane?

Hejka!
 Na początku, przepraszam że tak dawno nie pisałam. Miśqowi popsuł się lap dlatego nie pisała, ale ja to czyste lenistwo XD. A tak właściwie,dziś ma być ostatni ciepły dzień  więc chciałam to wykorzystać :3.  Ale ok, przejdźmy do tematu. Nie pisałam o tym posta ale chyba już to wiecie, niedawno na msp pojawiła się nowa cenzura czyli kratki (###). Lecz reakcje moviestars nie były zbyt przyjemne. Kratki maskowały co drugi wyraz, ale nie jakiś zły, tylko np. imię, czekolada,urodziny! Na forum pojawiło się o tym bardzo dużo postów, co drugi temat był właśnie o tym. Lecz moderatorzy, którym trochę współczuję,  często zmiany nawet dobre są hejtowane odwołali te kratki! Skąd to wiem?
Radość tak bardzo
Ok, teraz mała próba:
Jak widać, zablokowane wyrazy da się pisać!
Ok, o tym wszystko.
Niedługo zmienię wygląd bloga, mam już nawet nagłówek przygotowany ;3. Jeszcze raz przypominam:na mój email (ciasteczkoffa@onet.pl) możecie wysyłać swoje prace dotyczące msp! Nie będę tego oceniała, dodaję każdą pracę.
Na dziś to wszystko, papaa!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz