poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Nowy wygląd bloga!

  Hejo!

Tak, przypomniałam sobie o blogu ;w;
Postanowiłam z Pikaczem, że zmienimy sobie wygląd bloga. Po co? Nie wiem ;w; 
Mam nadzieję, że się podoba, nagłówek robiłam ja, dlatego nie jest rewelacyjny, ale trudno xd



Dużo się zmieniło, nie tylko tu, ale i u nas B) Ja zmieniłam "ksywkę", internetowy nick, czy jak kto woli, na Hanyuu Chan, a pikacz (już nje pikacz) na Pii Chan, dlatego też nazwa bloga się zmieniła.
Zaczełyśmy też grać w "Słodki Flirt." B)
Jak na razie kocham te gre, non stop mnie rozwala XDDD
Jak wiadomo, nie mam za bardzo o czym pisać na blogu, ale może czasami będę dawać tu swoje rysunki, fajnie by było gdyby ktoś napisałby mi co w nich poprawić.
Jak na razie to wszystko, żegnam więc. ^w^




~Hanyuu Chan




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz