niedziela, 12 października 2014

Zdjęcia z simsów cz. któraśtam

Hejooo! 


Jak tam wam mija dłuższy weekend? Mi jakoś dobrze, nawet młodszy brat wpuścił mnie na minecrafta. :O  Simsy mam zamiar odinstalować i zainstalować bo nie działają mi aktualizacje a to robi się uciążliwe. Mam też nadzieję, że dzięki temu mogłabym grać Rajską Wyspą bez płyty, no ale trochę w to wątpię. ;/
Dzisiaj powrzucam kilka zdjęć, które pozostały po graniu z Kinguchem i o których zapomniałam. No to do roboty! >o<


Pan gnom, który przyglądał się skokom mojej simki. XD


Chciałam podwyższyć ściany, żeby to jakoś wyglądało, ale zapomniałam o dachu. ;-;


Komoda Laury po czitowaniu i klejnot wielkości jej głowy. :)


Ja tego przypadkiem już nie dodawałam? XD



Wow! Ona wstaje! Tak, ja muszę robić zdjęcia nawet takim czynnościom. ;u;



Panu się coś stało?


Tak, dziecko się stało. ;-; XD


Pierwszy ślub w kurorcie xo






Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo *3* XD


Konfetti XD

To wszystko na dziś, post dosyć krótki, ale dawno nie grałam w simsy i nie mam zdjęć. ;p

Papaaa!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz